Układ dolotowy Torque

Układ dolotowy Torque

Jest to układ dolotowy do Fiatów Cinquecento i Seicento z silnikami 0.9/1.1 spi oraz 1.2 75 KM (tzw. swap), dolot można zastosować również w Fiacie Punto 1.2 75 KM. Dolot popularnie zwany Yankowym.

TORQUE-BLK
Brak
Niedostępna
już od 14,00zł

Wysyłka

Sposoby dostawy Nazwa Czas dostawy Cena
Kurier DPD pobranie Kurier DPD pobranie Kurier - opłata przy odbiorze (pobranie) 26,00zł
Kurier DPD Kurier DPD Kurier - przedpłata 18,00zł
Wysyłka do Paczkomatu InPost Wysyłka do Paczkomatu InPost Paczkomaty - przedpłata 14,00zł
Pokaż wszystkie zdjęcia
Sportowy dolot powietrza Fiat Seicento
Układ dolotowy Torque
Dolot powietrza Fiat Seicento 0.9 hamownia
Układ dolotowy Torque
Dolot powietrza Dexcraft
Fiat Seicento 1.1 sporting tuning

400,00zł Cena zawiera podatek VAT

Produkt niedostępny

Jest to układ dolotowy do Fiatów Cinquecento i Seicento z silnikami 0.9/1.1 spi oraz 1.2 75 KM (tzw. swap), dolot można zastosować również w Fiacie Punto 1.2 75 KM. Dolot popularnie zwany Yankowym.

Układ dolotowy jest wykonany z wysokiej jakości żywic epoksydowych (najwyższa klasa żywic - nie mylić z żywicami poliestrowymi), i wygrzewany przez wiele godzin w piecu co gwarantuje odporność na wysoką temperaturę, wytrzymałość produktu i niską wagę.

Zestaw jest kompletny, znajduje się w nim wszystko co jest potrzebne do założenia układu (filtr stożkowy opcjonalnie).

Główną zaletą tego dolotu jest wpływ zjawisk rezonansowych które w nim występują na parametry silnika. Zdecydowanie da się odczuć iż auto żwawiej przyśpiesza co zostało potwierdzone na hamowni. Dzięki temu układowi dolotowemu seryjna jednostka 1.1 SPI podwyższyła swoją moc o 4 KM i moment o ponad 10 NM , jednostka 0.9 podwyższyła swoją moc o 3,3 KM oraz 3,5 NM . Dolot jest bardzo prosty w montażu , do zestawu dołączamy szczegółową instrukcję.


Do silników 1.1 MPI należy zastosować dolot do Seicento/Cinquecento 1.1 MPI.


W skład kompletu wchodzą:

  • kopułka (z wywierconymi i wycentrowanymi otworami na szpilki oraz obrobionym już otworem montażowym);
  • rurka (średnica 65 mm);
  • łącznik gumowy kopułki z rurką;
  • opaski zaciskowe do łącznika gumowego (2 sztuki);
  • śruby montażowe z stali nierdzewnej;
  • nakrętki samohamowne z stali nierdzewnej (do kopułki);
  • podkładki z stali nierdzewnej na wpół gumowane (do kopułki);
  • instrukcja montażu;
  • opcjonalnie filtr stożkowy.

 

Opinie:

Chciałbym się podzielić swoimi uwagami na temat dolotu TORQUE który kupiłem 
do swojego Fiata Seicento 900 SPI z 1998r. 
Montaż banalnie prosty, wszystko ładnie dopasowe. Podoba mi się pomysł z łącznikiem pod który można podłączyć odmę lub nie, wystarczy zrobić otwór w przygotowanym miejscu. Ja osobiście chciałem żeby silnik ciągnął tylko „czyste” powietrze wiec użyłem filierka na odmę. Bardzo zdziwiła mnie waga samego dolotu. Gdy podniosłem paczkę myślałam ze to pusty karton , waga naprawdę piórkowa. Jednocześnie nie sprawiał wrażenia jakiegoś wiotkiego czy kruchego wręcz przeciwnie solidna konstrukcja.


Teraz troszkę może na temat samego użytkowania:
Przed założeniem TORQUE miałem „kombinowany” dolot, wg mnie seryjny dolot to pomyłka. I jak to bywa z „kombinowaniem” efekty były raz lepsze raz gorsze ale na pewno nie mogą się równać z waszym układem. Zdecydowanie na plus. Wzrosła elastyczność na każdym biegu, teraz bez żadnych oznak niechęci silnika jeżdżąc po mieście przy 60km/h (licznikowe) mam już zapięta piątkę. Nawet przy przyspieszaniu nie ma żadnych problemów. Przedkłada się to na spalanie przy normlanej jedzie i , jeśli można to tak nazwać, smuklejsza pracę silnika. Sprint do setki spadł z katalogowych 18sek do powtarzalnych ~15,5X sek/15,6X sek. Wzrost osiągów to wg mnie tylko skutek uboczny aczkolwiek bardzo pozytywny.


Plusy (+)
+ odczuwalna poprawa elastyczności na każdym biegu
+ mniejsze spalanie przy normlanej jedzie
+ prawie 3sek mniej w sprincie do 100km/h
+ dźwięk spod maski 
+ wg mnie cena jest przystępna
+ pod dłuższej jedzie temp dolotu w porównaniu do reszty silnika jest naprawdę niska.


Minus (-)
- jak na razie nie stwierdziłem 

Nie żałuje ani jednej złotówki przeznaczonej na Wasz dolot. Dzięki za fajny produkt i miły kontakt.

Grzegorz Stelmach

 

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Układ dolotowy Torque

Układ dolotowy Torque

Filtr Stożkowy K&N 65 mm (2,5 cala) - RC-9630

Filtr stożkowy K&N RC-9630. Średnica montażowa: 65 mm (2.5 cala), długość: 127 mm, dół podstawa: 114 mm, góra podstawa: 89 mm.

230,00zł